یزدفردا :روز پنج شنبه خبری در یزدفردا تحت عنوان :دیشب در یک اقدام نامتعارف ،افرادی که خودرا مامور هلال احمر معرفی نمودند: درب های زایشگاه بهمن یزد مسدود و بیماران سرپائی را تا صبح امروز در بیمارستان محبوس کردند(اصلاحیه) منتشر شد .

و در آن خبر از قول یکی از شاهدین حبس شده نوشته شد :یکی از بیماران حبس شده : پس از اتمام کار هنگامی که قصد مراجعت به منزل را داشتم متوجه شدم که درب این بیمارستان بسته شده و افرادی که خود را مامور سازمان هلال احمر معرفی می کردند از خروج من جلوگیری کرده و تا صبح امروز ساعت هفت و نیم صبح درب ها باز شده و اجازه خروج به ما داده شد .

طبق آخرین خبری که به یزدفردا رسیده مسئول و معاونین هلال احمر همزمان با این عمل در همان شب همگی عازم عتبات عالیات شده اند و در حال حاضر نه معاونین و نه رییس هلال احمر در استان حضور ندارند .


ودر تازه ترین نامه های رسیده به یزدفردا همشهریان یزدی نارضایتی خود را از وضعیت موجود اعلام نموده اند و متاسفانه پاسخی از هیچ ارگان و نهادی به یزدفردا اعلام نشده است :


زهره :سه روز است که درب کهن ترین ساختمان درمانی جنوب و جنوب شرق کشور توسط هلال احمر مسدود و ازورود بیماران به درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب و روان جلوگیری می شود و کسی جوابگو نمی باشد .
مهدی:اینجانب با معلولیتی که از کمر و پا دارم و برای معالجه به درمانگاه اعصاب و روان رفتم به علت بسته بودن درب و عدم ورود ویلچر نتوانسته ام به پزشک معالجم برسم . این قانون کدام ملی و قوم و ایینی است که بیمار را به علت ناتوانی از رسیدن به پزشکش ان هم در یک مرکز درمانی ممانعت کند .


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا